Vi gir deg ubegrenset tilgang til vårt ladenettverk når du er ute og reiser. Med Vattenfall InCharge får du:

22 000 ladepunkt

Tilgang til alle våre 22 000 offentlige ladepunkt i Norge, Sverige, Tyskland og Nederland

 

Oversikt over ladingen

Få oversikt over ladehistorikken og dine aktive ladekort via My InCharge plattform på nettet.

Smidig mobilapp

Finn ladestasjoner, se tilgjengelige ladere og styr betalingen. Vår mobilapp gjør det enkelt for deg å lade ved alle offentlige ladestasjoner fra Vattenfall og partnere. 

 

   

Leter du etter nærmeste ladestasjon?

Med omtrent 22 000 ladepunkter i Nord-Europa, en markedsledende app, ladekort eller brikke, gjør vi det enkelt å lade elbilen – uansett om du bruker bilen privat eller på jobb. Vattenfall InCharge-appen har alt du trenger. Last ned appen for å finne nærmeste ladestasjon og se prisen for lading. I appen kan du også enkelt håndtere betalingen ved å registrere kredittkortet ditt.

 

 

Hvorfor bør du skaffe appen?

 

  • Enkel tilgang til alle Vattenfalls ladestasjoner 
  • Se tilgjengligheten
  • Start ladingen via appen 
  • Se pris og betal direkte i appen
  • Lagre alle favorittstasjonene dine slik at du alltid er klar til neste gang du skal lade på tur
ev charging solutions for business

Last ned mobilappen

Charge card and tags

 

Bestill ladekort eller brikke

Å starte og betale for ladingen via vår app er enkelt. Men har du ikke mulighet å laste ned appen kan du bestille gratis ladekort eller ladebrikke. Kortet passer bra i lommeboken, og brikken festes lett på nøkkelknippet. I appen gjøres betalingen med registrert kredittkort. Med ladekort eller brikke får du en faktura. Observer at du ikke kan logge inn på My InCharge-portalen hvis du ikke har fått en link via e-post og har aktivert din konto først. For å få en aktiveringslink bestiller du ladekort eller brikke, helt gratis. Når du har gjort bestillingen får du en e-post der du aktiverer din My InCharge-konto.

 

Bestill ladekort eller ladebrikke

 

 

Lurer du på noe? Ta kontakt, vi har åpent hele døgnet.

For å rapportere en feil eller strømproblemer, vennligst ring oss på 22 73 01 00.
De vanligste spørsmål og svar finner du også i vår FAQ.

Vanlige spørsmål og svar