Vi gir deg ubegrenset tilgang til vårt ladenettverk når du er ute og reiser. Med InCharge får du:

15 000 ladepunkt

Tilgang til alle våre 15 000 offentlige ladepunkt i Sverige, Tyskland, Nederland og England.

 

Oversikt over ladingen

Få oversikt over ladehistorikken og dine aktive ladekort via My InCharge plattform på nettet.

Smidig mobilapp

Finn ladestasjoner, se tilgjengelige ladere og styr betalingen. Vår mobilapp gjør det enkelt for deg å lade ved alle offentlige ladestasjoner fra Vattenfall og partnere. 

Charge card and tags

 

Ladekort/brikke fra InCharge er gratis!

Bestiller du ladekort eller ladebrikke til elbil i dag, har du det i løpet av noen få arbeidsdager – helt uten kostnad. Da kan du lade på en av våre mange ladestasjoner i Sverige, Tyskland, Nederland og England, via InCharges app. Kortet, som også kalles ladenøkkel, passer bra i lommeboken, og brikken festes enkelt på nøkkelknippet. Det finnes alltid en ladestasjon i nærheten, så du trygt og enkelt kan lade din elbil med ladekort eller ladebrikke fra InCharge, og du kan slappe av på reisen uten å bekymre deg over hvor neste lading skal finne sted. Akkurat så enkel som det skal være!

 

BESTILL NÅ

 


Er du ute på reise og leter etter nærmeste ladestasjon?

I Sverige, Nederland, Tyskland og England finner du lett en av våre mange ladestasjoner via vår markedsledende app. Ladekortet og ladebrikken gjør det superenkelt å lade din elbil, både når du bruker bilen privat og i jobbsammenheng. Når du laster ned appen InCharge finner du enkelt din nærmeste ladestasjon, og får også en tydelig prisoversikt. Du kan også ta en titt på ladestasjonskartet for å finne din nærmeste stasjon.

 

Finn ladestasjon →

 

 

 

Hvorfor bør du skaffe appen?

 

  • Enkel tilgang til alle InCharge ladestasjoner 
  • Se tilgjengligheten
  • Start ladingen via appen 
  • Se pris og betal direkte i appen
  • Lagre alle favorittstasjonene dine slik at du alltid er klar til neste gang du skal lade på tur
ev charging solutions for business

Last ned mobilappen

 

Lurer du på noe? Ta kontakt, vi har åpent hele døgnet.

Hvis du har problemer med noe kan det hende du finner svar på problemet på vår side Hjelp & support. Finner du ikke svaret blant våre vanlige spørsmål kan du kontakte oss via vårt kontaktskjema. Vi gjør vårt beste for å svare deg innen to virkedager.

For å rapportere en feil eller strømproblemer, vennligst ring oss på 22 73 01 00.

 

Kontakt oss
Jeg kontakter dere angående:

Vattenfall behandler de personopplysninger som oppgis her for å kunne håndtere den aktuelle saken. For at dette skal være mulig kan opplysninger som samles inn også behandles av den partner Vattenfall samarbeider med rundt gjeldende produkt eller sak. Opplysninger som samles inn spares så lenge det er aktuelt for det angitte formålet, i dette tilfellet så lenge saken er aktiv og deretter i 3 måneder. For mer informasjon om Vattenfalls håndtering av personopplysninger og hvordan man kan forvalte sine rettigheter i henhold til gjeldende lovgivning om personvern, https://incharge.vattenfall.no/footer-utility-pages/personopplysninger/Personvernombud for Vattenfall AB kan nås via e-post på dpo.nordics@vattenfall.com eller telefon +46 8-739 50 00. Spørsmål om Vattenfall-konsernets behandling av personopplysninger kan henvises til vår personvernombud, eller via det generelle kontaktskjemaet på nettsiden.

 

Vi benytter oss av informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen for deg. Ved å fortsette på nettsiden godkjenner du bruk av cookies/informasjonskapsler. Her kan du lese om hvordan vi administrerer cookies.