Når trenger jeg en My InCharge-konto?

My InCharge er en nettportal der du kan administrere ladestasjonen din og se statistikk. Gjennom portalen får du som ladestasjonseier tilgang til flere smarte funksjoner. My InCharge kan brukes både av deg som har ladestasjon hjemme og av dere som er stasjonseiere i et borettslag eller på en bedrift.

My InCharge kan også brukes av deg som har bestilt et ladekort eller en ladebrikke. I portalen kan du se ladestatistikk.

 

Hvordan får jeg en My InCharge-konto?

Etter at du har bestilt en ladestasjon eller et ladekort får du en e-post med en aktiveringslink. Vær oppmerksom på at du kun kan logge inn og aktivere My InCharge-portalen via linken som du mottar på e-post etter bestilling. Du kan derfor ikke opprette en konto selv, den opprettes for deg etter at vi har behandlet bestillingen din.

 

Trenger jeg en My InCharge-konto for å bruke appen?

For å lade med InCharge-appen trenger du ikke en My InCharge-konto. I appen legger du til bankkort som blir belastet når du lader. Du kan koble My InCharge-kontoen din til appen hvis du allerede har et ladekort fra oss.

 

Har du flere spørsmål?

Les de vanligste spørsmål og svar om My InCharge i vår FAQ.