Nye tider - ny ladebrikke!
Vi er glade for at du har fått med deg at vi bytter navn fra Vattenfall InCharge til InCharge AB! For at du skal kunne fortsette å lade i vårt offentlige ladenettverk må du bestille en ny ladebrikke nedenfor.
Nye tider - ny ladebrikke!
Vi er glade for at du har fått med deg at vi bytter navn fra Vattenfall InCharge til InCharge AB! For at du skal kunne fortsette å lade i vårt offentlige ladenettverk må du bestille en ny ladebrikke nedenfor.
Hva forandrer vi, og hvorfor?
Vattenfall InCharge bytter navn til InCharge AB. Dette gjør vi for at du skal kunne bruke kun én ladebrikke i hele Europa når du lader i våre offentlige ladenettverk.
Hva innebærer det for deg?
Nytt kontonummer og navn på fakturaen
Foruten vårt nye navn på fakturaen du får fra oss, er også vårt kontonummer nytt.
Nye avtalevilkår
Nytt navn innebærer også nye avtalevilkår, som må godkjennes på nytt av deg. Dette gjør du når du bestiller ny ladebrikke.
Ønsker du å lese avtalevilkårene i sin helhet kan du gjøre det her:
Du trenger en ny ladebrikke
1. mars slutter din ladebrikke å virke, og da er det viktig at du har bestilt en ny. Nedenfor kan du bestille den nye ladebrikken, som gjør at du kan fortsette å lade i vårt offentlige ladenettverk.
Har du ladebrikke fra Norsk Elbilforening?
Vi støtter nå Norsk Elbilforenings Ladebrikke. Dersom du har en slik ladebrikke kan du registrere den hos oss, og lade i våre offentlige ladenettverk i hele Europa med din brikke. Registreringen gjør du på våre bestillingssider nedenfor. der du oppgir ditt brikkenummer.
Den nye ladebrikken erstatter den brikken du har i dag, og er selvfølgelig gratis. Bestill i dag, og du har den i postkassen i løpet av et par dager, Da kan du fortsette å lade helt som vanlig i vårt offentlige ladenettverk.